Rejestracja nowego konta


Polityka prywatności

  1. Prezentowana polityka prywatności w domenie szkolenia.biznes.inea.pl przedstawia zasady pozyskiwania i wykorzystywania przez INEA Sp. z o.o. z siedzibą w Wysogotowie informacji, w tym danych osobowych Państwa jako Użytkowników Serwisu internetowego (dalej: „Polityka”).

  2. Pojęciom niezdefiniowanym w Polityce pisanym wielką literą nadaje się znaczenie, jakie zostało im nadane w Regulaminie świadczenia usług droga elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem strony internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl.


§ 1

Informacje o administratorze danych osobowych

INEA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wysogotowie, ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerami: KRS 0000861001, REGON: 387080789, NIP: 7812013054. (zwana dalej: „INEA” lub „Administrator”), jako Usługodawca jest administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”).

§ 2

Dane kontaktowe administratora i Inspektora Ochrony Danych

3. W każdej chwili mogą Państwo skontaktować się z nami w sprawach związanych z ochroną danych osobowych- korespondencyjnie pod adresem INEA Sp. z o.o. Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo.

4. Do Państwa dyspozycji jest również nasz Inspektor Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@inea.com.pl.

§ 3

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:

1. Rejestracja Konta Użytkownika oraz świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu internetowego, w tym umożliwienie udziału w szkoleniach, uzyskania Certyfikatu, prowadzenia Konta Użytkownika

– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy). 

2. Realizacja promocji „Polecaj Transformację Cyfrową z INEA”, w zakresie umożliwienia dostępu do szkoleń dotyczących technologii cyfrowych w Serwisie internetowym

 – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja warunków udziału w promocji).

3. Obsługa zgłoszeń i reklamacji 

– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny).

4. Wykorzystanie informacji zawartych w fakultatywnych plikach cookies

- podstawa prawna; art. 6 ust. 1 lit a RODO (zgoda)

5. Prowadzenie korespondencji za pośrednictwem e-mail

– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest udzielanie odpowiedzi na zapytania, prowadzenie komunikacji z użytkownikami).

6. Dochodzenie, ustalanie lub obrona roszczeń związanych z realizacją Usług 

– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami).

7. Zapewnienie bezpieczeństwa usług świadczony za pośrednictwem Serwisu Internetowego oraz zapobieganie nadużyciom 

– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).

§ 4

Zakres i sposób przetwarzania informacji, w tym danych osobowych

Informacje i dane osobowe zbierane automatycznie

1. W czasie korzystania z Serwisu internetowego, niektóre informacje techniczne przekazywane są automatycznie przez przeglądarkę Użytkownika. Dane te są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania Serwisu internetowego, spełnienia wymagań bezpieczeństwa oraz prowadzenia anonimowych analiz technicznych i statystycznych.

2. Do informacji tych mogą należeć w szczególności:

a. adres IP,

b. typ urządzenia końcowego,

c. system operacyjny,

d. typ i wersja przeglądarki,

e. data i godzina zapytania,

f. informacje o odwiedzanych podstronach Serwisu.

3. Zakres pozyskiwanych danych zależy od konfiguracji przeglądarki i urządzenia Użytkownika.

Dane przekazywane przez Użytkownika

1. W celu założenia Konta Użytkownika jest wymagane udostępnienie następujących danych:

a. nazwa użytkownika;

b. adres e-mail; 

c. imię; 

d. nazwisko. 

2. W celu skorzystania ze szkoleń w Serwisie Internetowym wymagane jest podanie Kodu rejestracyjnego na etapie zakładania Konta Użytkownika.

3. W celu uzyskania Certyfikatu ze szkoleń potrzebne są ponadto: 

a. informacje na temat szkoleń, w tym uczestnictwa;

b. statusu rozpoczęcia oraz ukończenia;

c. czas poświęcony na realizację;

d. informacje na temat testów, obejmujące historię wyników wraz z datami ukończenia;

e. dane związane z generowaniem zaświadczeń i certyfikatów ukończenia szkoleń.

Pliki cookies i narzędzia analityczne

1. Gdy odwiedzają Państwo Serwis internetowy, wykorzystujemy pliki z informacjami zwane ciasteczkami (ang. cookies). Nasz Serwis internetowy wysyła te pliki do przeglądarek internetowych, które następnie przechowują je w urządzeniach, z których Państwo korzystają (komputer, tablet, telefon itp.) lub uzyskują dostęp do informacji już przechowywanych. Pliki te zawierają zakodowane informacje na temat aktywności w Serwisie i służą m.in. do utrzymywania sesji, zapamiętywania ustawień, ograniczenia wyświetlania wyskakujących okienek, tworzenia statystyk oraz ulepszania Serwisu.

2. W naszym Serwisie mogą być przetwarzane następujące kategorie plików cookies:

a. Niezbędne (techniczne) – zapewniają prawidłowe funkcjonowanie strony, w tym bezpieczeństwo i utrzymanie sesji, na przykład MoodleSession i MOODLEID. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

b. Analityczne (statystyczne) – pomagają w zrozumieniu zachowań użytkowników i poprawie wydajności. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

c. Preferencyjne (funkcjonalne) – zapamiętują preferencje użytkownika (język, układ treści). Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

d. Reklamowe – pozwalają dostosować treść reklam do użytkownika. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

e. Nieklasyfikowane – w trakcie klasyfikacji, przetwarzane wyłącznie po wyrażeniu zgody.

3. Użytkownik może zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookies za pomocą ustawienia przeglądarki internetowej z której korzysta. Zwracamy jednak uwagę, że niektóre pliki cookies,  nie podlegają wyłączeniu, ponieważ są konieczne do prawidłowego korzystania z funkcjonalności Serwisu.

4. Korzystanie z Serwisu nie jest uzależnione od wyrażenia zgody na cookies.

§ 5

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu

Nie podejmujemy wobec Państwa decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie dokonujemy profilowania Państwa danych osobowych.

§ 6

Informacje o odbiorcach danych osobowych i podmiotach, którym możemy udostępniać dane osobowe

1. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, a także w granicach obowiązujących przepisów prawa, podmiotom gwarantującym odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych. Wszyscy odbiorcy danych przetwarzają je zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych lub inną odpowiednią podstawą prawną.

2. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być w szczególności:

a. podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, w tym GLK Multimedia sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Targowej 27, 90-043 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000577118 – jako wykonawca platformy usług e-learningowych dostępnych za pośrednictwem Serwisu internetowego;

b. organy publiczne – w przypadkach, gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa, w szczególności sądy, prokuratura, organy podatkowe.

§ 7

Okres przechowywania danych osobowych i kryteria ustalania tego okresu

1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej za pośrednictwem Serwisu. Po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa – w szczególności podatkowych, rachunkowych oraz dotyczących przedawnienia roszczeń.

2. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora dane będą przechowywane przez okres istnienia tego interesu – chyba że użytkownik skutecznie wniesie sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania i nie zachodzą nadrzędne, prawnie uzasadnione podstawy do dalszego ich przechowywania lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

3. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu jej wycofania.

4. Dane Konta Użytkownika przechowywane będą przez okres jego aktywności, aż do chwili usunięcia konta, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania przez Usługodawcę.

§ 8

Uprawnienia osoby, której dane dotyczą

1. W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu szereg uprawnień określonych przepisami RODO. W celu skorzystania z któregokolwiek z nich prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w dogodnej dla Państwa formie.

2. Przysługują Państwu w szczególności następujące prawa:

a. prawo uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzamy dane osobowe, oraz dostępu do tych danych,

b. prawo uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,

c. prawo do sprostowania danych nieprawidłowych lub uzupełnienia danych niekompletnych.

3. W sytuacjach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych mają Państwo również prawo do:

a. usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), 

b. ograniczenia przetwarzania danych, 

c. przenoszenia danych do innego administratora,

d. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych –gdy podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes.

4. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Państwa zgody – mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

5. Na złożone żądanie odpowiemy bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 1 miesiąca od jego otrzymania. W przypadkach szczególnie skomplikowanych zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia tego terminu maksymalnie o kolejne 2 miesiące – poinformujemy Państwa o tym terminie podstawowym wraz z podaniem przyczyny opóźnienia.

6. Dla zapewnienia bezpieczeństwa i poufności Państwa danych, każdorazowo możemy poprosić o dodatkowe informacje niezbędne do potwierdzenia tożsamości osoby składającej żądanie.

§ 10

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Jeżeli jednak uznają Państwo, że doszło do naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres siedziby Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11

Zabezpieczenia danych osobowych

W INEA wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych oraz ochronę ich przed nieuprawnionym dostępem, modyfikacją, utratą, zniszczeniem lub bezprawnym ujawnieniem, w szczególności:

a. opracowaliśmy i stosujemy wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,

b. powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, który nadzoruje zgodność przetwarzania danych z obowiązującymi przepisami,

c. regularnie szkolimy pracowników i współpracowników w zakresie ochrony danych osobowych, aktualizując ich wiedzę o nowych zagrożeniach oraz najlepszych praktykach rynkowych.

§ 12

Zmiany w Polityce Prywatności

1. Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie od dnia 16.05.2025 r.

2. Polityka może być okresowo aktualizowana. Aktualna wersja dostępna jest zawsze na naszej stronie Internetowej pod adresem   https://szkolenia.biznes.inea.pl/.