Lista aktywnych polityk
Nazwa | Typ | Zgoda użytkownika |
---|---|---|
Regulamin | Polityka strony | Wszyscy użytkownicy |
Polityka prywatności | Polityka prywatności | Wszyscy użytkownicy |
Podsumowanie
Regulamin świadczenia usług droga elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem strony internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl
Pełna polityka
§1
Definicje
Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Regulamin - niniejszy dokument;
2. Polityka Prywatności – Polityka Prywatności zamieszczona pod adresem strony internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl przedstawiająca zasady przetwarzania danych osobowych jej Użytkowników;
3. Regulamin promocji "Polecaj Transformację Cyfrową z INEA" lub Regulamin promocji – Regulamin udziału w programie polecającym w projekcie Transformacja Cyfrowa, dostępny na stronie https://biznes.inea.com.pl
4. Serwis internetowy - edukacyjny system teleinformatyczny dostępny pod adresem internetowym https://szkolenia.biznes.inea.pl obejmujący całość zawartości i funkcjonalności strony internetowej, za pośrednictwem którego Użytkownicy mogą korzystać z Usług określonych w niniejszym Regulaminie. Serwis stanowi integralny element każdego realizowanego Szkolenia.
5. Usługodawca- INEA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wysogotowie, ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerami: KRS 0000861001, REGON: 387080789, NIP: 7812013054;
6. Użytkownik - osoba fizyczna korzystająca z Serwisu po zalogowaniu się na Konto Użytkownika.
7. Konto Użytkownika – indywidualne, zabezpieczone loginem i hasłem konto utworzone przez Usługodawcę w ramach Serwisu dla konkretnego Użytkownika, umożliwiające korzystanie z Usług
8. Hasło- ciąg zawierający co najmniej 14 znaków (w tym co najmniej: 1 cyfrę, 1 małą literę, jedną dużą literę oraz 1 znak niestandardowy (np. *, - lub #), ustalany samodzielnie na Serwisie internetowym przez Użytkownika.
9. Usługa lub Usługi – każda usługa opisana w § 5 Regulaminu, świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na zasadach określonych w Regulaminie, udostępniana Użytkownikowi w ramach Konta Użytkownika
10. Szkolenia – zajęcia edukacyjne realizowane w formie zdalnej (online) za pośrednictwem Serwisu internetowego zgodnie z programem oraz w terminie określonym w jego harmonogramie. Szkolenie obejmuje udostępnienie materiałów dydaktycznych, treści multimedialnych, zadań, testów lub innych elementów wskazanych w opisie danego Szkolenia. Uczestnictwo w Szkoleniu może być ograniczone czasowo i/lub wymagać spełnienia określonych warunków dostępu.
11. Certyfikat – dokument potwierdzający ukończenie przez Użytkownika Szkolenia, który Użytkownik otrzymuje po zakończeniu określonego Szkolenia.
12. Świadczenie usługi drogą elektroniczną - wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego;
13. Umowa - umowa o Świadczenie usługi drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą;
14. Kod rejestracyjny – kod uprawniający Użytkownika do korzystania z usług Serwisu internetowego, który może zostać przyznany Użytkownikowi zgodnie z zasadami Regulaminu promocji „Polecaj Transformacje Cyfrową z INEA” lub w inny sposób określony przez Usługodawcę.
§2
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin dotyczy Serwisu internetowego dostępnego pod adresem strony internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl prowadzonego przez Usługodawcę.
2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną wraz z warunkami ich świadczenia, tryb postępowania reklamacyjnego, a także ogólne reguły odpowiedzialności Usługodawcy.
3. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
4. Dane osobowe są przetwarzane przez Usługodawcę zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz innych obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych. Przetwarzanie danych odbywa się w szczególności w celu świadczenia Usług drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu, celów, podstaw prawnych oraz praw przysługujących Użytkownikowi znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.
§3
Warunki zawarcia, zmiany i rozwiązania umowy
1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą zostaje zawarta z chwilą utworzenia Konta Użytkownika w Serwisie internetowym. Z chwilą zawarcia umowy Użytkownik akceptuje Regulamin i uzyskuje możliwość korzystania z usług dostępnych na Serwisie internetowym. Zakres usług uzależniony jest od posiadanego Kodu rejestracyjnego.
2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas określony, a w przypadku Użytkowników, którym konto zostało utworzone przy wykorzystaniu Kodu rejestracyjnego - do dnia 31 grudnia 2026 r.
3. Usługodawca zastrzega sobie możliwość udostępniania Kodów rejestracyjnych uprawniających do korzystania z usług Serwisu internetowego przez czas określony przez Usługodawcę w chwili udostępniania Użytkownikowi takiego kodu, lecz krótszy niż wskazany w ust. 2 powyżej.
4. Usługodawca może wprowadzić zmiany w treści Regulaminu zgodnie z zasadami, o których mowa w § 8 ust. 1 i 2.
5. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług i rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Usługodawcy żądania usunięcia Konta Użytkownika. Żądanie to może zostać przesłane:
• za pomocą dedykowanej funkcji („Usuń konto”) dostępnej w panelu użytkownika w Serwisie,
• poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres kontaktowy Usługodawcy wskazany w Serwisie.
Rozwiązanie umowy następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania przez Usługodawcę. Usunięcie konta skutkuje utratą dostępu do Serwisu i świadczonych w jego ramach usług.
Usunięcie Konta Użytkownika skutkuje zaprzestaniem przetwarzania danych osobowych Użytkownika, z zastrzeżeniem przypadków, w których dalsze przechowywanie danych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Usługodawcy lub ustalenia, dochodzenia bądź obrony roszczeń, zgodnie z art. 17 ust. 3 RODO.
§4
Konto Użytkownika
1. W celu korzystania z Usług Serwisu internetowego Użytkownik jest zobowiązany do posiadania Konta Użytkownika w Serwisie internetowym.
2. W celu założenia Konta Użytkownika niezbędne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego w zakładce „Utwórz nowe konto”, wprowadzeniu wymaganych danych w tym kodu rejestracyjnego, zaakceptowanie postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności oraz kliknięcie przycisku „Utwórz nowe konto”.
3. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany w niej adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny do Konta Użytkownika. Po jego potwierdzeniu Konto Użytkownika zostanie aktywowane.
4. Konto Użytkownika jest przypisane do jednej, unikalnej nazwy Użytkownika, która pełni funkcję loginu. Dostęp do Konta zabezpieczony jest loginem i hasłem ustalonym przez Użytkownika. Użytkownik zobowiązany jest do nieudostępniania danych dostępowych osobom trzecim.
5. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane za pośrednictwem swojego Konta, chyba że zostały one dokonane przez osoby trzecie w sposób niezawiniony przez Użytkownika (np. w wyniku naruszenia zabezpieczeń Serwisu).
6. Użytkownik ma obowiązek niezwłocznie poinformować Usługodawcę o wszelkich przypadkach nieuprawnionego użycia Konta lub podejrzenia takiego użycia.
7. Konto Użytkownika umożliwia korzystanie z Usług udostępnianych w Serwisie, w szczególności dostęp do Szkoleń, historii aktywności, Certyfikatów (jeśli dotyczy), komunikacji z Usługodawcą, edycji danych kontaktowych oraz usunięcie konta.
8. Usługodawca umożliwia zmianę Hasła. W celu dokonania zmiany należy na stronie logowania do Serwisu internetowego użyć funkcji „Nie pamiętasz hasła”. Na adres e-mail, przypisany do Konta Użytkownika zostanie wysłana wiadomość, która umożliwi utworzenie nowego Hasła. Link do zmiany Hasła jest aktywny przez 30 minut.
§5
Ogólne warunki korzystania z Serwisu internetowego i jego Usług
1. Usługodawca świadczy Usługę w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
2. Użytkownik korzystający z Serwisu internetowego zobowiązany jest do:
• korzystania z Serwisu internetowego i Usług w sposób niezakłócający ich prawidłowego funkcjonowania oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego i postanowieniami Regulaminu;
• podawania informacji i danych pełnych, prawdziwych i niewprowadzających w błąd, jeżeli z związku z korzystaniem z Usług Użytkownik zdecyduje się na dostarczanie lub podawanie informacji lub danych osobowych;
• niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym, treści obraźliwych lub zawierających szkodliwe oprogramowanie;
• poszanowania praw innych użytkowników Serwisu internetowego.
3. Do korzystania z Usług Serwisu internetowego niezbędne jest spełnienie przez Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych, koniecznych do zapewnienia prawidłowej współpracy z Systemem teleinformatycznym Usługodawcy:
• posiadanie przez Użytkownika urządzenia końcowego, takiego jak komputer lub telefon z dostępem do sieci Internet;
• zainstalowanie w urządzeniu końcowym przeglądarki internetowej takiej jak Google Chrom, Safari, Mozilla Firefox, Edge lub Opera lub Internet Explorer z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
• posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystywania plików cookies, w tym ich rodzajów, celów stosowania oraz możliwości zarządzania nimi przez Użytkownika, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie internetowym.
5. Aktualne informacje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z Usług świadczonych drogą elektroniczną Użytkownik może śledzić na stronie internetowej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/poradniki/pliki-do-pobrania/). Usługodawca zaleca zapoznanie się z publikowanymi na ww. stronie internetowej opracowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni.
6. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za spełnienie przez urządzenie końcowe, z którego korzysta wymagań technicznych w celu korzystania z Usługi.
7. Użytkownik nie może udostępniać danych służących do korzystania ze swojego Konta Użytkownika innym osobom, podszywać się pod osoby trzecie czy podejmować czynności mających na celu wejście w posiadanie Haseł lub danych (w tym danych osobowych) innych Użytkowników.
8. Użytkownik zobowiązuje się zabezpieczyć dostęp do danych umożliwiających logowanie do Konta Użytkownika przed osobami nieuprawnionymi, w szczególności zabezpieczy swoje Hasło przed ujawnieniem osobom nieuprawnionym. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z ujawnieniem innym osobom danych niezbędnych do logowania do Konta Użytkownika, w tym Hasła, jak również z udostępnieniem osobom trzecim urządzenia końcowego.
9. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw do Konta lub Hasła przez osoby trzecie, jak również o znanym mu przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie przez osoby trzecie.
10. Serwis internetowy oraz prezentowane za jego pośrednictwem treści podlegają ochronie przewidzianej w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisach:
• ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
• ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych;
• ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.
11. Prawa do utworów, baz danych, znaków towarowych udostępnianych za pośrednictwem Serwisu internetowego przez Usługodawcę przysługują Usługodawcy lub osobom trzecim. W zakresie w jakim prawa te przysługują osobom trzecim, Usługodawca udostępnia utwory, bazy danych, znaki towarowe na podstawie stosownych umów, w szczególności umów licencyjnych lub innych stosunków prawnych dopuszczalnych przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
12. Użytkownik zobowiązuje się nie wykonywać w szczególności żadnych z niżej wymienionych działań tj.
• modyfikacja, adaptacja, zmiana, łączenie lub tłumaczenie materiałów szkoleniowych oraz tworzenie prac pochodnych na ich podstawie,
• wypożyczanie, sprzedaż lub innego rodzaju przekazywanie materiałów szkoleniowych jakiejkolwiek stronie trzeciej,
• kopiowanie lub jakiekolwiek powielanie materiałów szkoleniowych.
13. Użytkownik może korzystać z utworów i baz danych udostępnianych przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu internetowego wyłącznie w ramach dozwolonego użytku osobistego.
14. Usługodawcy przysługuje prawo zamieszczania w Serwisie internetowym Informacji handlowych.
§6
Odpowiedzialność Usługodawcy
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania przerw w dostępie do Serwisu internetowego i Usług lub pogorszenia jakości dostępu bez wcześniejszego powiadomienia Użytkownika, w szczególności z powodu:
• potrzeby przeprowadzenia napraw lub rozbudowy systemu teleinformatycznego;
• wystąpienia zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego;
• z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w tym z powodu siły wyższej.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań określonych w Regulaminie, jeżeli ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło:
• z przyczyn niezależnych od Usługodawcy;
• z winy nieumyślnej Usługodawcy;
• z powodu działania osoby trzeciej, w szczególności operatorów telekomunikacyjnych czy dostawców energii elektrycznej.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
• za treści oraz informacje i dane zamieszczane lub podawane przez Użytkowników Serwisu internetowego;
• za szkody jakie Użytkownik może ponieść w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego, jak również za szkody jakie Użytkownik może ponieść na skutek działań podjętych w oparciu o Usługi, w szczególności prezentowane w Serwisie internetowym informacje.
4. Użytkownik udostępniając za pośrednictwem Serwisu internetowego treści, w tym informacje, zawierające w szczególności utwory, znaki towarowe lub ujawniające dane osobowe, ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania wszystkich lub poszczególnych Usług Użytkownikowi, w tym usunięcia Konta w przypadku naruszenia przez niego zasad wynikających z niniejszego Regulaminu.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania wszystkich lub poszczególnych Usług z ważnych przyczyn po uprzednim poinformowaniu Użytkowników w drodze powiadomienia na Serwisie internetowym co najmniej 14 (czternaście) dni wcześniej, chyba że Usługodawca zobowiązał się do świadczenia Usługi przez określony czas.
§ 7
Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Użytkownikowi może zgłaszać reklamacje dotyczące Usług świadczonych w ramach serwisu internetowego w formie pisemnej na adres Usługodawcy: Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-018 Przeźmierowo lub w formie elektronicznej z wykorzystaniem adresu poczty elektronicznej: reklamacje@inea.com.pl.
2. Reklamacja powinna zawierać:
• dane kontaktowe Użytkownika
• przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem,
• podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
3. W przypadku gdy reklamacja nie spełnia warunków określonych w ust. 2, Użytkownik zostanie poinformowany o konieczności jej uzupełnienia.
4. O ile Usługodawca uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, niezwłocznie wzywa Użytkownika do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 (siedem) dni i zakres tego uzupełnienia, z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
5. Usługodawca rozpatrzy Reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześle Użytkownikowi odpowiedź wraz z uzasadnieniem. Rozstrzygnięcie Usługodawcy jest ostateczne.
6. Użytkownik może skierować sprawę poddaną reklamacji do sądu powszechnego.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Usługodawca może wprowadzić zmiany w treści Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku zmiany warunków korzystania z Usług, co może być związane ze zmianami w funkcjonalności serwisu internetowego lub ze zmianą wymagań technicznych, a także w związku ze zmianami przepisów prawa.
2. O zmianach Regulaminu Użytkownicy serwisu zostają powiadomieni z wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie Serwisu internetowego. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego zapoznania się ze zmianami. Korzystanie przez Użytkownika z Usług po wprowadzeniu zmian stanowi akceptację przez niego nowej treści Regulaminu.
3. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna nieodpłatnie, w każdym czasie na stronie internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl, w formie która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalenie i wydrukowanie.
4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16.05.2025 r.
Podsumowanie
- Prezentowana
polityka prywatności w domenie szkolenia.biznes.inea.pl przedstawia
zasady pozyskiwania i wykorzystywania przez INEA Sp. z o.o. z siedzibą w
Wysogotowie informacji, w tym danych osobowych Państwa jako Użytkowników Serwisu
internetowego (dalej: „Polityka”).
- Pojęciom niezdefiniowanym w Polityce pisanym wielką literą nadaje się znaczenie, jakie zostało im nadane w Regulaminie świadczenia usług droga elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem strony internetowej https://szkolenia.biznes.inea.pl.
Pełna polityka
§ 1
Informacje o administratorze danych osobowych
INEA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wysogotowie, ul. Wierzbowa 84, Wysogotowo, 62-081 Przeźmierowo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerami: KRS 0000861001, REGON: 387080789, NIP: 7812013054. (zwana dalej: „INEA” lub „Administrator”), jako Usługodawca jest administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”).
§ 2
Dane kontaktowe administratora i Inspektora Ochrony Danych
3. W każdej chwili mogą Państwo skontaktować się z nami w sprawach związanych z ochroną danych osobowych- korespondencyjnie pod adresem INEA Sp. z o.o. Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo.
4. Do Państwa dyspozycji jest również nasz Inspektor Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@inea.com.pl.
§ 3
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:
1. Rejestracja Konta Użytkownika oraz świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu internetowego, w tym umożliwienie udziału w szkoleniach, uzyskania Certyfikatu, prowadzenia Konta Użytkownika
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
2. Realizacja promocji „Polecaj Transformację Cyfrową z INEA”, w zakresie umożliwienia dostępu do szkoleń dotyczących technologii cyfrowych w Serwisie internetowym
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja warunków udziału w promocji).
3. Obsługa zgłoszeń i reklamacji
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny).
4. Wykorzystanie informacji zawartych w fakultatywnych plikach cookies
- podstawa prawna; art. 6 ust. 1 lit a RODO (zgoda)
5. Prowadzenie korespondencji za pośrednictwem e-mail
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest udzielanie odpowiedzi na zapytania, prowadzenie komunikacji z użytkownikami).
6. Dochodzenie, ustalanie lub obrona roszczeń związanych z realizacją Usług
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami).
7. Zapewnienie bezpieczeństwa usług świadczony za pośrednictwem Serwisu Internetowego oraz zapobieganie nadużyciom
– podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes Administratora).
§ 4
Zakres i sposób przetwarzania informacji, w tym danych osobowych
Informacje i dane osobowe zbierane automatycznie
1. W czasie korzystania z Serwisu internetowego, niektóre informacje techniczne przekazywane są automatycznie przez przeglądarkę Użytkownika. Dane te są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania Serwisu internetowego, spełnienia wymagań bezpieczeństwa oraz prowadzenia anonimowych analiz technicznych i statystycznych.
2. Do informacji tych mogą należeć w szczególności:
a. adres IP,
b. typ urządzenia końcowego,
c. system operacyjny,
d. typ i wersja przeglądarki,
e. data i godzina zapytania,
f. informacje o odwiedzanych podstronach Serwisu.
3. Zakres pozyskiwanych danych zależy od konfiguracji przeglądarki i urządzenia Użytkownika.
Dane przekazywane przez Użytkownika
1. W celu założenia Konta Użytkownika jest wymagane udostępnienie następujących danych:
a. nazwa użytkownika;
b. adres e-mail;
c. imię;
d. nazwisko.
2. W celu skorzystania ze szkoleń w Serwisie Internetowym wymagane jest podanie Kodu rejestracyjnego na etapie zakładania Konta Użytkownika.
3. W celu uzyskania Certyfikatu ze szkoleń potrzebne są ponadto:
a. informacje na temat szkoleń, w tym uczestnictwa;
b. statusu rozpoczęcia oraz ukończenia;
c. czas poświęcony na realizację;
d. informacje na temat testów, obejmujące historię wyników wraz z datami ukończenia;
e. dane związane z generowaniem zaświadczeń i certyfikatów ukończenia szkoleń.
Pliki cookies i narzędzia analityczne
1. Gdy odwiedzają Państwo Serwis internetowy, wykorzystujemy pliki z informacjami zwane ciasteczkami (ang. cookies). Nasz Serwis internetowy wysyła te pliki do przeglądarek internetowych, które następnie przechowują je w urządzeniach, z których Państwo korzystają (komputer, tablet, telefon itp.) lub uzyskują dostęp do informacji już przechowywanych. Pliki te zawierają zakodowane informacje na temat aktywności w Serwisie i służą m.in. do utrzymywania sesji, zapamiętywania ustawień, ograniczenia wyświetlania wyskakujących okienek, tworzenia statystyk oraz ulepszania Serwisu.
2. W naszym Serwisie mogą być przetwarzane następujące kategorie plików cookies:
a. Niezbędne (techniczne) – zapewniają prawidłowe funkcjonowanie strony, w tym bezpieczeństwo i utrzymanie sesji, na przykład MoodleSession i MOODLEID. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b. Analityczne (statystyczne) – pomagają w zrozumieniu zachowań użytkowników i poprawie wydajności. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
c. Preferencyjne (funkcjonalne) – zapamiętują preferencje użytkownika (język, układ treści). Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
d. Reklamowe – pozwalają dostosować treść reklam do użytkownika. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
e. Nieklasyfikowane – w trakcie klasyfikacji, przetwarzane wyłącznie po wyrażeniu zgody.
3. Użytkownik może zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookies za pomocą ustawienia przeglądarki internetowej z której korzysta. Zwracamy jednak uwagę, że niektóre pliki cookies, nie podlegają wyłączeniu, ponieważ są konieczne do prawidłowego korzystania z funkcjonalności Serwisu.
4. Korzystanie z Serwisu nie jest uzależnione od wyrażenia zgody na cookies.
§ 5
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Nie podejmujemy wobec Państwa decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie dokonujemy profilowania Państwa danych osobowych.
§ 6
Informacje o odbiorcach danych osobowych i podmiotach, którym możemy udostępniać dane osobowe
1. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, a także w granicach obowiązujących przepisów prawa, podmiotom gwarantującym odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych. Wszyscy odbiorcy danych przetwarzają je zgodnie z zawartymi umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych lub inną odpowiednią podstawą prawną.
2. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być w szczególności:
a. podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, w tym GLK Multimedia sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Targowej 27, 90-043 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000577118 – jako wykonawca platformy usług e-learningowych dostępnych za pośrednictwem Serwisu internetowego;
b. organy publiczne – w przypadkach, gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa, w szczególności sądy, prokuratura, organy podatkowe.
§ 7
Okres przechowywania danych osobowych i kryteria ustalania tego okresu
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej za pośrednictwem Serwisu. Po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa – w szczególności podatkowych, rachunkowych oraz dotyczących przedawnienia roszczeń.
2. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o uzasadniony interes Administratora dane będą przechowywane przez okres istnienia tego interesu – chyba że użytkownik skutecznie wniesie sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania i nie zachodzą nadrzędne, prawnie uzasadnione podstawy do dalszego ich przechowywania lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
3. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu jej wycofania.
4. Dane Konta Użytkownika przechowywane będą przez okres jego aktywności, aż do chwili usunięcia konta, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania przez Usługodawcę.
§ 8
Uprawnienia osoby, której dane dotyczą
1. W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu szereg uprawnień określonych przepisami RODO. W celu skorzystania z któregokolwiek z nich prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w dogodnej dla Państwa formie.
2. Przysługują Państwu w szczególności następujące prawa:
a. prawo uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzamy dane osobowe, oraz dostępu do tych danych,
b. prawo uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
c. prawo do sprostowania danych nieprawidłowych lub uzupełnienia danych niekompletnych.
3. W sytuacjach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych mają Państwo również prawo do:
a. usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”),
b. ograniczenia przetwarzania danych,
c. przenoszenia danych do innego administratora,
d. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych –gdy podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes.
4. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Państwa zgody – mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
5. Na złożone żądanie odpowiemy bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 1 miesiąca od jego otrzymania. W przypadkach szczególnie skomplikowanych zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia tego terminu maksymalnie o kolejne 2 miesiące – poinformujemy Państwa o tym terminie podstawowym wraz z podaniem przyczyny opóźnienia.
6. Dla zapewnienia bezpieczeństwa i poufności Państwa danych, każdorazowo możemy poprosić o dodatkowe informacje niezbędne do potwierdzenia tożsamości osoby składającej żądanie.
§ 10
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO. Jeżeli jednak uznają Państwo, że doszło do naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres siedziby Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11
Zabezpieczenia danych osobowych
W INEA wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych oraz ochronę ich przed nieuprawnionym dostępem, modyfikacją, utratą, zniszczeniem lub bezprawnym ujawnieniem, w szczególności:
a. opracowaliśmy i stosujemy wewnętrzne procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych,
b. powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych, który nadzoruje zgodność przetwarzania danych z obowiązującymi przepisami,
c. regularnie szkolimy pracowników i współpracowników w zakresie ochrony danych osobowych, aktualizując ich wiedzę o nowych zagrożeniach oraz najlepszych praktykach rynkowych.
§ 12
Zmiany w Polityce Prywatności
1. Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie od dnia 16.05.2025 r.
2. Polityka może być okresowo aktualizowana. Aktualna wersja dostępna jest zawsze na naszej stronie Internetowej pod adresem https://szkolenia.biznes.inea.pl/.